Nové obchodní centrum S1 Center ve Slaném společnosti Saller Loan Management se podle plánů otevře všem zákazníkům už v sobotu 16. března 2024.
Stavba je rozdělena do samostatných obchodních jednotek, nechybí plocha pro automobily s více než stovkou parkovacích míst. Obchodní centrum je budováno na soukromém pozemku v souladu s územním plánem města a doplňuje tak soubor dalších staveb v tamní průmyslové zóně. Dokončen je i kruhový objezd, který má zajistit dopravní napojení do komerčního centra.
V novém obchodním centru se objeví i prodejny, které zatím ve Slaném nejsou. Nabídka bude opravdu široká, potraviny, oblečení a obuv, elektro i zboží do domácnosti nebo dekorace.
Nové obchodní centrum ve Slaném vytvořilo novou pracovní příležitost pro desítky lidí.
Obchody, které tu nejdete
Kromě drogerie Rossmann nebo potravin BILLA tu najdete prodejny ACTION, DATART, DEICHMANN, KIK, SINSAY, TAKKO FASHION, TEDi
Finální termín otevření obchodního centra je odvozen od kolaudace.
Přijdou místní podnikatelé o zákazníky?
Zákazníci jsou v obchodních centrech spokojeni s rozmanitostí obchodů pod jednou střechou, ale tuto radost rozhodně nesdílí majitelé malých menších obchodů. Tuto situaci nyní zažívají podnikatelé v okolí nedávno otevřeného obchodního centra ve Stehelčevsi, kteří pocítili úbytek zákazníků.
Mít obchod s obdobným zbožím nedaleko od velkého nákupního centra je prakticky podnikatelská sebevražda. Jde o rostoucí problém celé řady menších podnikatelů – každé větší město má totiž na svém okraji minimálně jeden retail park, kde zákazník sežene s nadsázkou prakticky vše – od sirek po automobil.
Retail parky na okrajích měst mají totiž krom vysoké koncentrace nabídky zboží i další nezměrnou konkurenční výhodu – není u nich problém s parkováním. I to je jeden z hlavních důvodů, proč lidé do velkých obchodních areálů jezdí.
I přesto, že pokrok se nedá zastavit, posuďte sami, která představa je pro vás lákavější. Zda vize přeplněných obchodů, plné stovek nakupujících, s nedohledným množstvím nákupních regálů a plně profesionálním personálem ve firemních stejnokrojích, nebo poklidná návštěva malého obchodu u vás v ulici, kde vám rádi poradí a prohodíte pár milých slov? To druhé už brzy možná bohužel uvidíte jen ve filmech pro pamětníky. Místní podnikatelé mohou konkurovat už jen ochotou a pestrou nabídkou.