INFOLINKA NONSTOP:  312 606 111 (ústředna)

DĚTSKÁ POHOTOVOST:
PAVILON D
Po – Pá (2.patro) 17:00 – 22:00
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: pavilon D v Dětském oddělení
Telefon: 312 606 412, 312 247 527
POHOTOVOST PRO DOSPĚLÉ:
SUTERÉN CAM
Po – Pá  17:00 – 22:00
So – Ne 08:00 – 20:00
Po ukončení ordinační doby: dle jednotlivých obtíží – informace na recepci CAM
Telefon: 312 606 749
ZUBNÍ POHOTOVOST:
PAVILON E2
Po, Út, Pá 16:00 – 18:00
(poslední pacient bude přijat v 17:30)
Telefon: 312 606 574


AKUTNÍ AMBULANCE V NEMOCNICI

Oddělení centrálního příjmu:  Přízemí budovy CAM  Informace:
INTERNA NONSTOP • Ošetření pacientů s akutním onemocněním
CHIRURGIE NONSTOP či akutní změnou zdravotního stavu.
TRAUMATOLOGIE NONSTOP • Pořadí pacientů určuje TRIAGE (třídění pacientů)
NEUROLOGIE NONSTOP na recepci a to dle závažnosti zdravotního stavu.
GYNEKOLOGIE NONSTOP • Tel. recepce: 312 606 754
UROLOGIE NONSTOP
Pavilon E2
ORL (ušní, nosní, krční) Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
pavilon B1, budova CAM, 1. patro
• Tel.: 312 606 497
Pavilon D – přízemí
OČNÍ Po – Pá  07:00 – 15:30 • Po ukončení ordinační doby:
pavilon D, 1. patro
Budova C1, 4. patro
PORODNICE • Pro pacientky od 24. týdne těhotenství.
• Tel.: 312 606 398

V případě, že si nevíte rady, obraťte se na pracovníky recepce v budově CAM. Zde vám budou poskytnuty informace 24 hodin denně.

INFORMACE K OŠETŘENÍ PACIENTŮ NA AKUTNÍCH AMBULANCÍCH

Tyto ambulance slouží pro akutní ošetření pacientů a příjem pacientů s akutním onemocněním či akutní změnou zdravotního stavu.
Co vždy vzít sebou?
• doklad o zdravotním pojištění, osobní průkaz (zákonná povinnost)
• seznam léků, které užíváte a s jakými nemocemi se léčíte
• jaké jsou vaše současné potíže a jak dlouho trvají
• telefonní kontakt na příbuzné

Příjem k ošetření :
Prvním kontaktem pacienta je recepce centrálního příjmu, kde erudovaná zdravotní sestra provádí třídění pacientů dle naléhavosti jejich zdravotního stavu (metodou Emergency Severity Index/ triage/ třídění pacientů dle závažnosti zdravotního stavu). Čísla, které obdržíte na recepci se vztahují k závažnosti zdravotního stavu, neurčují pořadí pacientů. Z každé ambulance budete voláni jménem.

Vzhledem k narůstajícímu počtu pacientů je možné (v případě nezávažného onemocnění), že Vaše čekací doba se prodlouží až na několik hodin.

Doprava domů :
Pojišťovna dopravu sanitním vozem po ošetření hradí pouze v případě vážných zdravotních důvodů.
V jiném případě je k dispozici dopravní zdravotní služba nemocnice (platba za km) nebo je nutné mít zajištěný vlastní odvoz.

Ohodnoťte nás a napište recenzi

Vaše hodnocení pro tento zápis

angry
crying
sleeping
smily
cool
Browse

Vaše recenze by měla mít délku alespoň 140 znaků

building Jste majitel nebo zde pracujete? Ověřte zápis! Ověřte zápis!

Claim This Listing

Your request has been submitted successfully.

X
X